Ray-ban Sunglasses Malaysia

Thursday, January 6, 2011

Kenapa Mesti Rayban Polarized?


Rayban Sunglasses Polarized

Cermin mata Polarized membantu mengurangkan silau daripada permukaan tercermin seperti air atau logam.
Sesuai untuk mereka yang memandu dan banyak melakukan aktiviti outdoor seperti memancing misalnya.
Apabila silau dikurangkan dengan pemakaian Rayban Sunglasses Polarized, mereka dapat melihat air dengan lebih jelas.
Rayban Sunglasses Polarized ini diciptakan oleh Edwin Land pada tahun 1937 yang mendirikan Polaroid.

Lensa Polarized - pelindung mata-dipakai untuk mengurangkan silau
Terpolarisasi kacamata lensa yang dibuat untuk meneutralkan kesan silau.
'Silau' adalah disebabkan ketika sinar matahari bersinar mencerminkan dari permukaan pepejal atau air. 'Silau' adalah biasanya terpolarisasi horizontal. Dan lensa yang terbuat dari polarizes menegak sehingga Voila! Mereka secara berkesan meneutralkan silau jahat! Keuntungan dari Polarized Sunglasses: kacamata Polarized khusus dibuat untuk mengurangkan kesan berbahaya dari silau dan cahaya mata-merosakkan. Dan mereka adalah anugerah yang sempurna, untuk semua aktiviti di luar bilik anda.


Mata terpolarisasi mengenakan Untuk kegiatan outdoor yang melibatkan menyilaukan sinar matahari "memakai mata Polarized Untuk kegiatan outdoor yang melibatkan sinar matahari menyilaukan Sukan, Golf, Ski, Fishing, Riding, Mountain Climbing dan lensa lagi .. Polarized yang sempurna untuk pelbagai seluruh aktiviti. Pada hijau golf, ketika anda naik, atau jogging, atau hiking di alam bebas, atau melakukan sesuatu yang melibatkan anda berada di menyilaukan sinar matahari. ini kesihatan mata memakai juga mengesyorkan setelah operasi mata. anda tidak hanya akan mendapatkan perlindungan yang lengkap dari UV mana-mana sinar dan berbahaya melotot, anda juga akan kelihatan sangat sejuk-out dan sejuk dengan kacamata replika kami.! Jadi apakah mata anda sesuatu dan mendapatkan diri anda sepasang ini keajaiban kecil.

Ini adalah kacamata hitam terbaik di salji yang memotong silau reflektif. kacamata Polarized membantu mengurangkan silau daripada permukaan tercermin seperti air atau logam. Mereka sesuai untuk memandu dan aktiviti outdoor seperti memancing misalnya. Dengan silau dikurangkan, kerana itu mereka dapat melihat air lebih jelas. Diciptakan pada tahun 1937 oleh Edwin Land yang mendirikan Polaroid.

1 comment:

  1. Ray ban yang ada polarized sememangnya lebih mahal berbanding Ray ban tanpa polarized.

    ReplyDelete